Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 21 czerwca 2016

Ulubieńcy czerwca ♥



ULUBIEŃCY CZERWCA





Jako że czerwiec dobiega już powoli końca postanowiłam pokazać wam moich ulubieńców, które podbiły moje serce w tym miesiącu.
Nie przedłużajmy i zaczynajmy!



Moda i uroda:

♥Paznokcie hybrydowe. Jest to moje pierwsze zetknięcie z tak zwanymi hybrydami. Raczej wolałam sama pomalować sobie paznokcie zwykłym lakierem a za dwa, trzy dni zmyć najzwyklejszym zmywaczem do paznokci. W życiu codziennym mam dużo styczności z wodą i zwykłe paznokcie po prostu nie dawały rady. Hybrydy wyglądają cudownie i nie ma szans, że zwykła woda, delikatnie przetarcie czy jeszcze coś absurdalnie małego je zniszczy.  Pokochałam błyszczący efekt syrenki i naklejki, które moja serdeczna koleżanka umieściła na moich paznokciach.





Gadżety:

♥Selfie stick firmy TYROLIT. Jeden z najbardziej „oklepanych przedmiotów”. Dostałam owy przedmiot od taty i szczerze nie żałuję, że zaczęłam go używać. Przydatny i poręczny, mogę sama robić sobie zdjęcia z daleka, przydatny nie tylko do selfie. Nie znałam ten firmy przed otrzymaniem kijka do selfie, ale moim zdaniem zdała test, ponieważ produkt jest doskonałej jakości!


Kosmetyki:

♥Perfumy od Bi-es „Fleurs sensuelles”. Co tu więcej mówić? Po prostu oczarował mnie ich zapach.

♥Cienie do powiek z Avon. Uwielbiam kolory, które sama sobie wybrałam z obawą, że okażą się inne niż na zdjęciu z katalogu. Avon zdało super test w momencie gdy przyszły do mnie cudowne cienie do powiek wyglądające, jak w katalogu. Zachwyca mnie również trwałość produktu i to, że prawie wszystkie cienie uroczo się świecą. Dodatkowo cieszę się, że mała paletka zawiera lustereczko.




Muzyka:

♪Jennifer Lopez „Ain’t Your Mama”
♫P!nk „Just Like Fire”



Filmy:

„Alicja Po Drugiej Stronie Lustra”


♣Skomentuj!
♣Zaobserwuj!
♣Podaj nazwę swojego bloga, z pewnością go odwiedzę! 


2 komentarze: