Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 października 2016

NIETYPOWE Q&A LEKSANDRY #1 (nowa seria!)






NOWA SERIA?
POWRÓT NA BLOGA??
Q&A???
Witam wszystkich.
Powracam!!! I prędko się mnie nie pozbędziecie. Jako że mam bardzo wymagającą szkołę pierwsze dwa miesiące były dla mnie porażką. Test, sprawdzian, kartkówka, sprawdzian, test, test, kartkówka itd… Co chwilę zamierzałam napisać nowy post, ale po prostu się uczyłam. Dziś witam was na nowej serii na moim blogu. Jak mogliście zauważyć zmienił się również wystrój „Inspiracji Leksandry”, także myślę, że wam się spodoba. Przepraszam z góry, że mój dzisiejszy wpis nie będzie idealny, ale mam nogę w gipsie i nie bardzo miałam ochoty robić zdjęcia, gdyż muszę leżeć z nogą w górze…
Ale btw zapraszam na nowy wpis!!




1. Jak masz na drugie imię?
Drugie imię odziedziczone po siostrze to: Julia. Cóż trochę dziwnie to brzmi (Aleksandra Julia) ale ja już chyba się przyzwyczaiłam.
          
2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Mój ulubiony kolor, czyli czerwony kocham odkąd pamiętam. Jako dziecko chciałam mieć wszystko czerwone i dotąd ta mała miłość jest aktualna.

3.Masz chłopaka?
Nie.

4. Ulubiony rodzaj muzyki?
Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho od disco polo po rock alternatywny.

5. Ulubiony aktor/aktorka?
Chyba nie mam tej jedynej osoby, którą z tej branży uwielbiam. Ta kwestia u mnie podlega też dużym zmianą. Aktualnie mam bzika na punkcie Jamie’go Campbell Bowera (za rolę w „Darach Anioła), Sama Claflina (za „Igrzyska Śmierci”,”Love, Rosie”, „Zanim się pojawiłeś”) oraz od bardzo bardzo dawna kocham również Johnnego Deppa („Piraci z Karaibów”)

 (Sam i Jamie zresztą należą do moich "Celebrity Crush" także kocham mocno!)  




6. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Ed Sheeran! Posiadam nawet jego książkę, czyli biografię którą stworzył przy pomocy Phillipa Butaha, który narysował wspaniałe rysunki do ich wspólnego dzieła.




7. Lubisz Harry’ego Pottera?
Hmm… nie nazwałabym tego „lubieniem”. Tylko wrodzoną miłością. Tak, mam bzika na punkcie przygód młodego czarodzieja, ale po prostu zostałam na tym wychowana i przez kilka dobrych lat chodziłam w kółko wypożyczać książki o „Harry’m Potterze” do biblioteki, ponieważ przeczytanie 100 razy każdej części najwidoczniej mnie nie satysfakcjonowało. Wychodzi więc na to, że jestem Potterhead od jakiś 6 lat.

8. Jaki jest twój ulubiony film?
To jest pytanie na inną okazję, ponieważ szykuję dla was „Top 10 Najlepszych Filmów Jakie Widziałam” i zresztą niedługo post ujrzy światło dzienne, więc cierpliwości moi drodzy.

9. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Z całych serii no to:
„Harry Potter”
„Dary Anioła”
„Niezgodna”
„Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy”
A z pojedynczych:
„Love, Rosie”
„Zanim się pojawiłeś”
„Kiedy odszedłeś”
„Razem będzie lepiej”
„Gwiazd Naszych Wina”

10. Masz kolczyki/pierciengi?
Mam 3 kolczyki w lewym uchu i 1 jeden w prawym. Planuję ich jeszcze więcej, lecz nie wiem kiedy moje plany wejdą w życie. 

11. Czy chciałabyś mieć tatuaż?
Myślę, że na razie nie będę się nad tym zastanawiać (jestem za młoda!)…

12. Czy malujesz paznokcie? Jak często to robisz, jeśli malujesz?
Aktualnie mam hybrydy, ale zwykłym lakierem maluję paznokcie często, lecz bez przesady ponieważ chodzę do szkoły (zazwyczaj jak maluję podczas tygodnia na zajęcia wybieram odcienie beżowe). 



13. Czy malujesz się do szkoły?
Nie zawsze, a jeżeli już jest to po prostu tusz do rzęs, ewentualnie delikatny podkład.

14. Co robisz w wolnym czasie?
Rysuję, robię zdjęcia, czytam, śpiewam.

15.  Kim chcesz zostać w przyszłości?
Prawnikiem lub architektem wnętrz.

16. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Kocham sowy, wilki i koty. Niecodziennie połączenie.

17.Czy masz snapa/instagrama/tweetera/facebooka?
Mam snapczata i facebooka. Tyle mi wystarczy.



Dotarliśmy do końca moich odpowiedzi, jeśli wam się podobało zostawcie komentarz ze swoją opinią na dole! Możesz też zaobserwować (zrobi mi się bardzo miło!).







 ~Leksandra

2 komentarze:

  1. Nowy wygląd bloga podoba mi się :) super, że wracasz, brakowało mi Twoich postów. Ale wiem, że szkoła potrafi być wyczerpująca i zajmuje sporo czasu :/ Sporo masz ulubionych książek wow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo... nie ma to jak miłe słowa <3
      z każdą z tych książek mam miłe wspomnienia i sentyment dlatego po prostu musiały się tu znaleźć! :)

      Usuń