Łączna liczba wyświetleń

piątek, 29 lipca 2016

WSPOMNIENIA Z DARŁÓWKA 2016



DARŁÓWKO 2016 <3

Dziś dowiecie się, z czego wynikała moja dość długa nieobecność.
Nie, to nie było brak „weny”, o co to, to nie. Jeszcze nie.
Razem z rodzicami pojechałam na wakacje do Darłówka/Darłowa (te dwa miasta były dla mnie zagadką – nigdy nie wiedziałam gdzie kończy się jedno, a zaczyna drugie).
Postanowiłam więc pokazać wam kilka zdjęć mojego autorstwa (z krótkim podpisem), wykonane właśnie na moim wyjeździe.



Molo w Darłówku.   ♥ Kto nie lubi chodzić po molu, słuchać szumu morza i wpatrywać się w statki odpływające w siną dal?





Koniec mola. W tym miejscu zaczynało się otwarte morze. ♥





Król Eryk  ♥





Mewy - choć bywają wkurzające, bez nich nadmorski klimat byłby nudny. 





Zachody słońca nad morzem = cudo!  ♥♥




Statki, które dzień w dzień zabierały dziesiątki turystów na otwarte morze  ♥








Jeśli wytrwałeś/łaś moje sentencje, wspomnienia i zdjęcia – podziwiam Cię. Jeśli Ci się jednak spodobały pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza i koniecznie pozostaw link do swojego bloga – chętnie poczytam. Możesz też polecić bloga komuś innemu lub zaobserwować. Odwdzięczę się! ♥♥♥




5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia-najładniejszy zachód słońca ♥ Cieszę się, że już do nas wróciłaś. Pozdrawiam ;)
    https://bookmania46.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę cię chętnie czytać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę cię chętnie czytać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tam jeździć, jeździłam tam od 7 roku życia przez dobra 10 lat :) Przepadam za tym miasteczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia śliczne. Każdy gdzieś jedzie, zwiedza coś, zmienia okolice, a ja sobie siedzę w domu przed komputerem i nigdzie nie wychodzę. Może w dalszej przyszłości wybiorę się tam- fajny post. Będę wpadać jeszcze częściej niż to robię do tej pory ^^

    OdpowiedzUsuń