Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 lipca 2016

Jojo Moyes - "Zanim Się Pojawiłeś"



„Zanim Się Pojawiłeś” – historia miłosna wszechczasów.





Jest wiele rzeczy, które wie ekscentryczna dwudziestosześciolatka Lou Clark. Wie, ile kroków dzieli przystanek autobusowy od jej domu. Wie, że lubi pracować w kawiarni Bułka z Masłem i że chyba kocha swojego chłopaka Patricka. Lou nie wie jednak, że za chwilę straci pracę i zostanie opiekunką młodego, bogatego bankiera, którego losy całkowicie zmieniły się na skutek tragicznego zdarzenia sprzed dwóch lat.
Will Trainor wie, że wypadek motocyklowy odebrał mu chęć do życia. Wszystko wydaje mu się teraz błahe i pozbawione kolorów. Wie też, w jaki sposób to przerwać. Nie ma jednak pojęcia, że znajomość z Lou wywróci jego świat do góry nogami i odmieni ich oboje na zawsze.



Ostatnio wreszcie przeczytałam tą wspaniałą książkę, którą polecało mi wiele osób zarówno z internetu, jak i z mojego życia codziennego. Wzruszyło mnie to do głębi. Spotkałam kolejną książkę, która uczy i wzrusza.


Co robisz, jeśli chcesz uszczęśliwić osobę, którą kochasz, ale wiesz, że to złamie twoje serce?

Nie będę podawać tutaj konkretnych spojlerów, ponieważ uważam że jak najbardziej warto w swoim życiu choć raz przeczytać piękną powieść Jojo Moyes, lub przynajmniej zobaczyć film. Niedługo również mam zamiar udać się do kina na ekranizację, czego na razie nie zrobiłam, ponieważ wolałam najpierw przeczytać książkę. Z początku obawiałam się, że trafię na kolejne głupie romansidło, ale zaskoczyłam się pozytywnie. Dla wszystkich osób, które nie czytały: polecam, naprawdę polecam.




♣Skomentuj!
♣Zaobserwuj!
♣Podaj nazwę swojego bloga, z pewnością go odwiedzę! 

5 komentarzy:

  1. O tej książce wiele już słyszałam i czytałam wiele recenzji :) ja właśnie zawsze robię na odwrót najpierw oglądam, a potem czytam. Też mam ochotę obejrzeć ten film, ale dopiero gdy pojawi się w internecie (może już jest, a może nie, sama nie wiem) bo do kina nie chce mi się zbytnio iść ^^ a co do książki to niestety sama jak na razie nie mogę ocenić, możliwe, że skuszę się ją przeczytać :D

    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam o filmie, ale chyba najpierw przeczytam książkę.
    http://marnarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna książka o której jest super głośno, a ja z niej znam tylko ogólny zarys fabuły :x Choć szczerze przyznam, że ja jednak ciągle jestem na etapie sądzenia, że może to być romansidło niskich lotów. Mam jednak nadzieję, że się mylę!

    Pozdrawiam,

    Dumna :*

    http://dumna-i-uprzedzona.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam i kocham całym serduchem! Jest naprawdę wspaniała Teraz nie pozostaje mi nic innego jak obejrzeć film. Czekam, aż ktoś udostępni go w internecie, wtedy z przyjemnością go zobaczę.


    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA!! Gratulacje.
    http://karateusz.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń